Gole pooneh ..

Godmorgon bloggen! :)
Solen skiner och det är sånt där fint väder ute :) mysit
Har precis gjort ordning Idas naglar, även dessa blev jätte fint. Dock fick hon lite ont av torra nagelband, tänk på att de är viktigt att smörja in dom.

Har även vart ute och gått en promenad med hundarna så jag blir lite pigg. Ska strax kolla igenom lite fina klänningar som har kommnit ut på nätet och klicka hem om det finns något man fastnar för.  Börjar jobbet om ett litet tag och jobbar hela kvällen fram till 22. Idag kommer min fina hem och de ska bli skönt. Vart tomt och speciellt helgerna, dagarna som är gjorda för varann. Likaså imorgon, fast då jobbar jag morgon. Så direkt när jag kommer hem så är de buuums i säng och upp imorgon igen! Känns bra, allt börjar komma igång igen efter lite uppehåll. Även många av er som undrar vad det är för projekt jag håller på med och de är inte många som vet om det, jag önska jag kunde berätta men det gör jag när allt är klart. ♥





Före                                                          Efter




En trött Tannaz!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: tat

en vacker tannaz <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback