mor&dotter

Gokväll allihop :)
Kollade på klockan innan jag skulle iväg innan och hon var runt halv 3, vet ni var de tråkigaste av allt var ? De va ju så mörkt ute redan då!!! :(
Har precis kommit hem efter en fullspäckad eftermiddag. Först var det träff med mäklare och efter det var de present shopping och sen lite annat. Känner att jag vill åka iväg till en annan stad och shoppa lite kläder. Här i borås hittar man ju absolut ingenting. .

Just nu sitter jag och har en mor&dotter kväll, otroligt mysit! :) Vi pratar lite om att ta en spa weekend snart. mysmamma. har ni några förslag så kom gärna med dom .. :)

Imorgon blir de jobb för hela slanten, eller jaa, så ser hela helgen ut. Det ska bli skönt ändå =) Tiden går fort , jag väntar såååååå på högskoleprovets resultat och de är två veckor kvar. =(
Idag var jag ledig från allt så därför kommer de inte upp några bilder från dagens arbete :) hhihi

nu är reklamen slut, ha en fin kväll♥


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback