Godmorgon

Godmorgon sverige :) Hur är det med er ? Med mig är de bra änsålänge. De går uppåt :)

Har precis gått upp, eller gått upp och gått upp är vaken iallfall. Ligger här i sängen med vovven! Så mysit =) min lilla prins. Alltid så himla skönt och ligga och dra sig lite innan man ska upp.
Loggade in på facebook för en liten stund sen och såg att de var 12 stycken av mina vänner som fyller år idag. Inte varje dag det fyller år SÅ många :) Så Graaaaaaatttiis allihopa. Hoppas ni får en fantastisk dag :)

Idag är det jobb som gäller för hela slanten. Ska bli skoj, min jobb helg. Helgerna är alltid fartfyllda på jobbet .. :)
Vet ni vad det gulligaste av allt är ? Min ena fisk har fått 13 stk bebisar. Så gulligt. Tänk och föda så många på en gång ! ooops :)
Nenu måste jag upp och göra lite nytta, skriver nog lite innan jag ska iväg och jobba.. Ska fixa lite med mina egna naglar för engång skull med tänkte jag, känns som man slutar bry sig om sina egna när man håller på själv. Innan var jag beroende av att göra konstnaglar! Hihi

Puss på er så länge ♥



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback