Nov ..

Jössses, de är redan november och klockan har ändrats kylan har kommit, ja man känner helt enkelt av att hösten är här!
Sådär då, eftersom jag har vart ifrån bloggen ett tag så är de endel som har hänt. Bland annat mycket med naglar och att jag har återhämtat mig. Har börjat jobba lite smått med, de går framåt som tur är! Har haft så otroligt fina vänner runt mig under denna veckan, Tack för era fina ord & omtanke ♥.

Hur fint är det inte med långa fina naglar ? Det har blivit allt vanligare. Du blir inte bara fin om händer, utan även kvinnlig och killarna runt omkring dig kollar en extra gång på dig :) Den senaste veckan har alla mina kunder velat ha glitter på topparna vilket är kanon fint. Fransk manikyr kommer alltid vara inne, det går aldrig ur mode. Fast just nu är de glitter som börjar stiga, Lite mörkare färg som passar in såhär på årstiden! Titta själv :)





Visst är det så himla fint!!! =) Vilken tycker du om ?

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: alina

nummer ett var riktigt fina!:)

Postat av: Vasso

Nr3 så klart!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback