väck mig när snön är borta

Nuuuuuu är jag hemma! Herregud vilket väder, jag bara avskyr det. Fick åka buss hem idag och de kändes verkligen som jag hade gått bakåt i livet. Har inte alls saknat det kan jag lova :) Ialf, har umgåtts med lina underdagen. Mysit hade vi det. Åt lite god mat och fixade hennes naglar. Tiden gick fort och jobbet väntade på oss =) Väl på jobbet var det hur lugnt som helst, antar att folk inte ville gå ut i detta väder och höll sig hemma under ett täcke. mysmys!

Sitter vid datorn och fisxar lite med min almenacka och smaskar på knäckebörd med kalkon och lite apelsin. Gott! Ska strax ta en liten dusch om jag orkar och krypa ner. IMORGON FÅR JAG VINTER DÄÄÄÄCK!!!:)





( det flötiga är nagelolja )

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback